Όπως  μετέδωσε το απεργιακό πρόγραμμα των εργαζομένων της ΕΡΤ, η εταιρία που μετέδιδε το δορυφορικό σήμα της ΕΡΤ για λογαριασμό της EBU και η οποία εδρεύει στο Ισραήλ, διέκοψε έπειτα από απαίτηση του πρέσβη της Ελλάδας στο Ισραήλ την παροχή του δορυφορικού σήματος.

 

b2ap3_thumbnail_RRsat_GlobalNet.jpg

 

Όπως καταγγέλουν οι εργαζόμενοι στην ΕΡΤ, ο πρέσβης της Ελλάδας στο Ισραήλ,  Λαμπρίδης, ζήτησε από την ισραηλινή κυβέρνηση να παρέμβει, ώστε ο εμπλεκόμενος πάροχος να κατεβάσει το σήμα της ΕΡΤ από το δορυφόρο.

Απαιτήθηκε επίσης από την EBU να σταματήσει να μεταδίδει εικόνα και ήχο από την ΕΡΤ

Επίσης, έριξαν παρανόμως το site nerit.gr το οποίο μετέδιδε το πρόγραμμα της ΕΡΤ. Τα τσακάλια της κυβέρνησης που “σχεδίασαν” το νέο φορέα με την επωνυμία ΝΕΡΙΤ ούτε καν το domain name δεν είχαν κατοχυρώσει. Κάποιος πολίτης απολύτως νόμιμα αγόρασε το domain name και μετέδιδε το απεργιακό πρόγραμμα. 
 
Τέλος, το domain name της ΕΡΤ (ert.gr) δόθηκε προς πώληση. Το αγόρασε απόλύτως νόμιμα κάποιος εργαζόμενος της ΕΡΤ ο οποίος έπειτα από μερικές ώρες ειδοποιήθηκε ότι η συναλλαγή του δεν ισχύει. Αυτή τη στιγμή στην ηλεκτρονική διεύθυνση ert.gr υπάρχει η ένδειξη “under construction”.
 

Ο ισραηλινός πάροχος είναι ο RRSAΤ.

ΠΗΓΕΣ: Κόκκινος Τύπος, indymedia

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
3 Comments
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments