Ο Γιόζεφ Κουντέλκα γεννήθηκε στην Τσεχοσλοβακία το 1938 και υπήρξε φωτογράφος του Magnum για πάνω από 40 χρόνια. Τον Αύγουστο 1968 φωτογράφισε τα στρατεύματα του Συμφώνου της Βαρσοβίας ενώ εισέβαλλαν στους δρόμους της πρωτεύουσας της Τσεχοσλοβακίας θέτοντας τέρμα στην Άνοιξη της Πράγας. Μεγαλώνοντας πίσω από το σιδηρούν παραπέτασμα ήθελε πάντα να μάθει “τι ήταν στην άλλη πλευρά”. Η πρώτη ευκαιρία να φωτογραφίσει το Ισραήλ και την Παλαιστίνη ήρθε μέσα από την πρόσκληση από τον γάλλο φωτογράφο Frédéric Brenner να συμμετάσχει σε ένα έργο που ονομάζεται «Αυτός ο τόπος», το οποίο οδήγησε με τη σειρά του σε ένα νέο τετραετές έργο που ο Κουντέλκα ονόμασε «Το Τείχος: Ισραηλινά & Παλαιστινιακά Τοπία».
Το ντοκιμαντέρ “Koudelka Shooting Holy Land”, παρακολουθεί το ταξίδι του Κουντέλκα στα κατεχόμενα παλαιστινιακά εδάφη και το Ισραήλ, το οποίο κινηματογραφεί ο ισραηλινός Γκιλάντ Μπάραμ. Ο Μπάραμ ξεκινάει δείχνοντας τον Κουντέλκα να φωτογραφίζει τον Τάφο της Ραχήλ, κλείνοντας τη σκηνή με τον Κουντέλκα να χαμογελάει ικανοποιημένος από τη λήψη του.
Σε όλη την ταινία ο Κουντέλκα χρησιμοποιεί μια σειρά από φωτογραφικές μηχανές, αλλά φαίνεται πως τραβάει μόνο σε ασπρόμαυρο φιλμ με μια πανοραμική φωτογραφική μηχανή Fuji GX617. Ο Κουντέλκα έχει έναν σχολαστικό τρόπο εργασίας και επανέρχεταιι σε μια τοποθεσία για να φωτογραφίσει ξανά μέχρι να είναι ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα.
Σύμφωνα με την περιγραφή στον ιστότοπο του ντοκιμαντέρ, το έργο είναι ένας συναρπαστικός διάλογος μεταξύ του κινηματογραφιστή Μπάραμ και των φωτογραφιών του Κουντέλκα, καθώς ο Μπάραμ τοποθετεί τον φωτογράφο στις δικές του εκπληκτικές συνθέσεις. Οι λιτές εικόνες από ένα τοπίο διαχωρισμένο με τσιμεντένιους τοίχους και συρματοπλέγματα, αποκαλύπτουν τον τραγικό παραλογισμό της Κατοχής.