Η απολογία του Τάσου Θεοφίλου

Αυτό το περιεχόμενο έχει δημοσιευτεί πριν από δέκα χρόνια ή περισσότερα.

Την Τετάρτη 22 Ιανουρίου ο Τάσος Θεοφίλου προχωρήσε στην απολογία του, ξεσκεπάζοντας με θάρρος και αξιοπρεπέστατο λόγο, την σκευωρία που έχει στηθεί εις βάρος του καθώς και την απόλυτη μεροληψία της έδρας εναντίον του, γεγονός άλλωστε που έχει φανεί ξεκαθαρα σε όποιον έχει παρακολουθησει έστω και μία φορά την δίκη.

Ο Τ. Θεοφιλου θέλησε ξεκινώντας την απολογία του, να εκφράσει την θέση του για την δικαιοσύνη, για την παράδοση του να μην απολογούνται οι αναρχικοί στα δικαστήρια καθώς και για τον ρόλο της αντιτρομοκρατικής στο πλαίσιο των κοινωνικοπολιτικών συνθηκών που βιώνουμε, τονίζοντας και συνδυάζοντας με πραγματικά λιτό και αποδεικτικό λόγο την στάση του προέδρου σε όλη αυτή την διαδικασία

«Yπάρχει μια παράδοση στους αναρχικούς να μην απολογούνται στα δικαστήρια, αλλά να τα χρησιμοποιούν ως πολιτικό βήμα, από αυτή την παράδοση δεν μπορώ να παρεκλίνω ωστόσο δεν μπορώ να αποφύγω σε δεύτερο χρόνο να απαντήσω στις εναντίον μου κατηγορίες και στα υποτιθέμενα εναντίον μου στοιχεία. Ως αναρχικός δεν αναγνωρίζω καμία εξουσία ομως αναγνωρίζω ότι η δικαιοσύνη έχει παράλληλα ενα πεδίο οπου αποκρυσταλλώνονται οι κοινωνικοί συσχετισμοί . Δεν θεωρώ οτι είναι μια σφαίρα ιερή, θεωρώ οτι επηρεάζει και επηρεάζεται από την κοινωνικοπολιτική συγκυρία. Μπορεί να ηγηθεί ενός άτυπου κοινωνικο συμβολαιου εξουσιαστών και εξουσιαζόμενων, κεφαλαίου – εργασίας, πλούσιων – φτωχών ή μπορεί να γίνει ένα απλό εργαλείο στα χέρια των πρώτων.

Υπάρχουν δυνάμεις που θέλουν να της φορτώσουν μια μεσαιωνική λειτουργία, όπου η καταδίκη επιβάλλεται αμείλικτα και εκδικητικά ενάντια σε όποιον την αμφισβητήση- την εξούσια- και δυνάμεις που την ωθούν στο υποτιθέμενο ιδανικό της , με την ελπίδα ότι το δικαστήριο θέλει να ακολουθήσει το ιδανικό της, αποφασίζω να υπερασπιστώ τον εαυτό μου. Το κάνω αυτο με καποιες επιφυλάξεις γιατί δεν μπόρεσα σε όλη την διάρκεια της δίκης παρά να καταλήξω στο συμπέρασμα ότι όλες οι ιδιότητες τόσο του κριτή όσο και του αντιπάλου συγκεντρώνονται όλες στο ίδιο πρόσωπο σε αυτό το προέδρου. Δήλωσε πως δεν έχει καμία προκατάλειψη εναντίον όταν αρνήθηκε την αναβολή που του ζητήθηκε με την αιτιολογία ότι λήγει το 18μηνο μου και ως εκ τούτου ειμαι υποπτος για νέα αδικήματα.

Σας ακούσαμε (προς τον πρόεδρο) να υπαινίσεστε οτι υπάρχουν δύο τάσεις στη Συνομωσία Πυρήνων της Φωτιάς, αυτή που δέχεται τις κατηγορίες, και αυτή που αρνείται τις κατηγορίες, δηλαδη δεν υπάρχει περιπτωση κάποιος να μην ανήκει σε αυτήν και να κατηγορείται χωρίς λόγο.

Εγω μπορει να καταλάβω ότι σε ένα δικαστήριο, η μαρτυρία ενός αστυνομικού έχει μεγαλύτερη βαρύτητα αξιοπιστίας απ’ο,τι του κατηγορούμενου αλλά αμα δεν είναι αυτο προκατάλειψη τότε τι ειναι;

Είδαμε να διατάσσεται η σύλληψη δημοσιογράφου – μπλόγκερ σα να έχει να φοβηθεί κάτι το δικαστήριο από την δημοσιότητα και μετα για να δικαιολογήσετε την εν θερμώ αποφασή σας υποστηρίζατε οτι το «μαγνητοφωνώ» με το «μαγνητοσκοπώ» είναι συνώνυμα. Και ελπιζω να μην υποστούν τέτοια κακομεταχείριση και τα υποτιθέμενα εναντιον μου στοιχεία. Επισης σας ακούσαμε να λέτε ότι για ολα υπάρχει μια πρώτη φορα όταν οι συνηγοροι μου κατήγγειλαν καποιες αποφάσεις επί των ενστάσεων που ειχαν γίνει.

Θέλω να πιστεύω πως το δικαστήριο δεν θα χει την αρνητική πρωτια να καταδικάσει καποιον μόνο και μόνο επειδή περσι τον καταδίκασε ο κίτρινος τύπος. Τέλος σας ακούσαμε να λέτε «συμβαίνουν αυτά», όταν αποκαλύφθηκε μπροστά στα μάτια σας, ότι η πολιτική αγωγή έχει κάνει σεμινάρια στους μάρτυρες κατηγορίας για να με ενοχοποιήσουν και δεν ακούσαμε κανένα σχόλιο όταν παρόλο την πίεση που δέχτηκαν από την πολιτική αγώγή, δεν υπέδειξαν εμένα ως δράστη.

Πριν μπω στο κομμάτι των γεγονότων θέλω να κάνω μια αναφορά στην κοινωνικοπολιτική συγκυρία  που επέτρεψε να είναι τέτοιου τύπου διώξεις όπως είναι η δική  μου  από ανεκτές έως και επιβεβλημένες. Η περιπτωση μου δεν είναι μια εξαίρεση αποτελεί μια τυπική περίπτωση στο σύγχρονο καθεστώς. Με την συστημική κρίσης πόσα έχουν αλλάξει σε πολιτικό οικονομικό, κοινωνικό επίπεδο, το κεφάλαιο αλλάζει τους όρους επιβολής του και το καθεστώς έχει κάποιες ανάγκες και επιβάλλεται ως μόνιμο. Οι μνημονιακές κυβερνήσεις επιδιώκουν την οποια κοινωνική συναίνεση μέσω της μιντιακής δαιμονοποίησης και του ποινικού κολασμού των αποκλεισμενων , συσπειρώνοντας τα πιο συντηρητικά κομμάτια μιας κοινωνίας μέσω μιας κατάστασης πανικού που επιβάλλουν.

Ο καπιταλιστικός ολοκληρωτισμός αντιμετωπίζει ένα ευρύ κόμματι της κοινωνίας ως εσωτερικό εχθρο. Έτσι έχουμε επιστρατεύεις εργαζομένων, απεργίες κηρύσσονται παράνομες, επιθέσεις σε διαδηλωτές, σκουριές, οροθετικές, Ρομά. Ο αναρχικός χώρος κατηγοροποιείται με τα αποκλεισμένα κοινωνικά κομμάτια και αντιμετωπίζεται με βάση το δόγμα γενικής ανοχής. Και το δόγμα γενικής ανοχής δεν είναι μια αφηρημένη έννοια είναι μια πολιτική καμπάνια, που εισήγαγε  στην Ελλάδα,από τις ΗΠΑ, πρώτα ο υπουργός Δημ. Τάξης, Μ. Χρυσοχοϊδης και εν συνέχεια και ο Νίκος Δένδιας, είναι μια στοχευμένη και μακροχρόνια σχεδιασμένη πολιτική καμπάνια, που εφαρμόζεται απέναντι σε λανθάνουσες μορφές ταξικής πάλης, τόσο σε αγωνιστές όσο και σε αποκλεισμένους.Είναι μια πολιτική καμπάνια που διεξάγουν τα μίντια κατηγορώντας ανώτερους δικαστές για επιείκια με το επισης προπαγανδιστικό σπότ του «η αστυνομία τους πιάνει  και μετά αυτοί τους αφήνουν» επιδιώκοντας με αυτό τον τρόπο να περάσει η δικαστική εξουσία στην αστυνομία και στα μίντια. Φυσικά και δεν είναι άσχετο με ολα αυτά οι δηλώσεις του Δενδια πρόσφατα ενώπιον του προέδρου της δημοκρατίας όχι ως υπουργός δικαιοσύνης αλλά ως υπουργός δημοσιας τάξης για το πώς πηγαίνουν τα πράγματα. Ούτε φυσικά είναι άσχετο οτι στη δικογραφία μου εμπεριείχαν άρθρα του κίτρινου τύπου. Μέσα σε αυτά τα πλαίσια η νομιμότητα αποκτά μια έννοια μεταφυσική, γίνεται εργαλείο υποτίθεται εναντιον καθε κοινωνικης απειλής, και κοινωνική απειλη δεν θεωρούνται αυτοί που πετάνε στους δρόμους χιλιαδες εργαζομένους ως πλεονάζοντα εργατικό δυναμικό, κοινωνική απειλή με την ίδια λογική δεν είναι οι εταιρείες εξορύξεις χρυσού στις Σκουριές που καταστρέφουν τον βιότοπο αλλά οι κάτοικοι που αντιστέκονται σε αυτό κοινωνική απειλή δεν θεωρείται ο φασισμός που προωθούν τα μίντια με αποτέλεσμα εκατοντάδες μαχαιρωμένους μετανάστες αλλά το ότι οι μετανάστες μπαίνουν χωρίς νομιμα εγγραφα στην χώρα, ούτε θεωρείται η διαπόμπευση οροθετικών γυναικών, αλλά η ίδια η οροθετικότητα.»

Στη συνέχεια μίλησε για τον πραγματικό ρόλο και την πραγματική λειτουργία της αντιτρομοκρατικής  εκθέτοντας αλήθειες, που είναι σε όλους γνωστές, σε όσους τουλαχιστον δεν εθελοτυφλούν, ενημερώνονται και παρακολουθούν με κριτική ματιά τις εξελίξεις.

«Θα ήθελα να εξηγήσω ποιος είναι ο ρόλος της αντιτρομοκρατικής, κατά τη γνώμη μου.Σημασία έχει, να επισημανθεί ότι δεν είναι μια αμόλυντη υπηρεσία αλλά μια υπηρεσία που εμπλέκεται σε μια σειρα δραστηριοτήτων , όπως κυκλώματα αρχαιοκαπηλίας κυκλώματα προστασίας σε τραγουδιστές κυκλώματα πλαστογραφίας, δεν πλαστογραφούν μονο στοιχεία αλλά πλαστογραφούν και δημόσια έγγραφα αλλά το σημαντικότερο ειναι ο πολιτικός της ρόλος.

Είδατε και μονοι σας εδω περα από τους αξιωματικούς τους ίδιους που ήρθαν να καταθέσουνε εμφανώς μορφωμένοι άνθρωποι και ναι μεν είναι μια υπηρεσία που υπάγεται στην αστυνομια και στελεχώνεται απο αστυνομικους αλλά δεν ειναι μια αστυνομική υπηρεσία η αντιτρομοκρατική είναι μια πολιτική υπηρεσία, της έχει ανατεθεί η εν λευκώ διαχείριση του αναρχικού χώρου, είναι φορτισμένη με την διάλυση του, χρησιμοποιώντας ως πρόσχημα την εξάθρωση των τρομοκρατικών οργανώσεων. Είναι επίσης φορτισμένη με την επιβεβαίωση της μνημονιακής θεωρίας των δύο άκρων είναι διακαής πόθος των τελευταίων κυβερνήσεων να πείσουν οτι οι αναρχικοί δεν στοχεύουν ενάντια στον καπιταλισμό και το κεφάλαιο αλλά στοχεύουν ενάντια στην κοινωνία και ενάντια σε πολίτες. Είναι προσπάθειες που έχουν γίνει κι αλλες φορές όπως για παράδειγμα με την τουλάχιστον ύποπτη βόμβα που εξεράγη στα χέρια νεαρού Αφγανού μετανάστη στο κέντρο, όπως έγινε με τα τραγικά γεγονότα της Μαρφίν και την μετέπειτα σκευωρία κατά αναρχικών και ένα τρίτο θυμα ειμαι εγω όπου τα κοράκια των μίντια μαζι με την αντιτρομοκρατική εκμεταλευτήκανε ένα τραγικό γεγονός για να εξυπηρετήσουν πολιτικές σκοπιμότητες

Η αντιτρομοκρατική δεν στοχεύει στο να διαλευκάνει καμιά υπόθεση και καμια ανθρωποκτονία και σαφώς δεν πιστεύει ότι έχω κάποια σχέση,αν πίστευε ότι έχω κάποια σχέση θα με ρωτούσαν στην ανακριση γι’αυτο, αλλά αυτο που μου είπαν είναι ότι ή θα μας πεις τι συμβαίνει στον αναρχικό χώρο ή θα κάτσεις 20 χρόνια φυλακή τιποτε άλλο. Προφανώς δεν μιλαμε για μια βεντέτα αντιτρομοκρατικής και αναρχικών, είπαμε πρόκειται για μια πολιτική υπηρεσία και σε συνθήκες κρίσης, ο αναρχικός χώρος είναι η μοναδική ηθική αντιπρόταση κοινωνικής οργάνωσης για μια κοινωνία ισότητας, ελευθερίας και αλληλεγγύης. Εχει μια δύναμη αρκετά μεγάλη σε σχέση με τα λιγοστά μέσα που διαθετει ειναι πολιτικά υπολογίσιμη δύναμη και δεν βασίζει την δύναμη της  σε κανενός είδους διαπλοκή με την εξουσία αλλά μόνο στην αλληλεγγύη είναι η αλληλεγγύη το υλικό που ενώνει τους αγώνες και είναι η αλληλεγγύη που πρέπει να χτυπηθεί.

Έτσι οι λάθος συλλήψεις δεν είναι αποτέλεσμα ανικανότητας αλλά ισα ίσα από την μια ικανότητας  να κατευθύνει την κοινή γνώμη παρουσιάζοντας τους αναρχικούς ως κάτι διαφορετικό από αυτό που είναι και από την άλλη να σπέρνει ένα κλίμα πανικού και τρόμου για να διαμβρώσει στο εσωτερικό τις συνθήκες αλληλεγγύης που αναπτύσσονται

Ακόμα και οι κακοστημένες σκευωρίες της αντιτρομοκρατικής, όπως η συγκεκριμένη, δεν ειναι αποτέλεσμα ανικανοτητας είναι επίδειξη δύναμης. Ήρθε εδώ ο κ.Χαρβαλιάς σαν μικρος θεός να μας πει «κοιτάξτε τι μπορώ να φτιάξω από το τίποτα από αερα καπανιστό, πρώτα διασύρω έναν άνθρωπο, τον στέλνω 18 μήνες φυλακή, τον κανω να κινδυνεύει με ισόβια και μετά ερχομάστε και σας λέμε «εμένα να μην μπλέκετε μπορεί να μην ήτανε ο άνθρωπος στην ληστεία»

Είμαι ένας από τους δεκάδες αναρχικούς για τους οποίους η αντιτρομοκρατική έχει κρατήσει μια κενή θέση στις δικογραφίες με πρόσχημα την εξάθρωση της ΣΠΦ. Και φυσικά η αντιτρομοκρατική γνώριζε και μενα, γνώριζε και τον Σακκά, γνώριζε οτι ήμασταν φίλοι και συμφοιτητες»

Συνεχίζοντας εξήγησε γιατί δεν θα μπορούσε να είναι μέλος της Συνομωσίας των Πυρήνων της Φωτιάς, τονίζοντας βέβαια ότι η συγκεκριμένη οργάνωση παρά τη θέλησή της έχει γίνει το εύκολο χαρτί από την αντιτρομοκρατική και το σύστημα για να εντάσσουν τον κάθε αναρχικό στα πλαίσια της .

«Με την ΣΠΦ δεν εχω καμία σχέση ουτε θα μπορουσα να έχω, είναι μια αναρχομηδενιστική οργάνωση, εγω ειμαι αναρχοκομουνιστής και η μη συνδεσή μας αποδεικνύεται και από το χάσμα που χωρίζει τις αναλύσεις μας

Είναι μια οργάνωση που προφανώς παρά την θέληση της και παρότι υπαρκτή χρησιμοποιείται ως ομπρέλα που θα καλύψει κάθε δραστηριοτητα παραβατική ή των αναρχικών»

Εν συνεχεία φέρνει επισημαίνει την γελοιότητα του κατηγορητηρίου καθώς και τα ανυπαρκτα έως αστεία στοιχεία που προσπαθούν να παρουσιάσουν σημαντικά εναντίον του, με ένα απολύτως εύστοχο παραδειγμα, που σίγουρα ενόχλησε την έδρα με την ευστοχία του : «οπως για παράδειγμα το ποτό στον μαυρο γάτο ή αγορα σαντουιτς απο ψητοπωλείο. Θα σας φέρω κι ενα παράδειγμα που μαλλον μπορεί να γίνει πιο αντιληπτο απο σας ότι οποιος δικαστής ή εισαγγελεας έχει πιει ποτό ή έχει φαει σουβλακια με την Κουρκούλια ή τον Καλούση έχει συμμετάσχει στο παραδικαστικό κύκλωμα, η αντιστοιχία είναι αυτή. Πέρα από το ότι δεν εχω καμία σχέση με την ΣΠΦ δεν έχω και καμία σχέση με οποιαδηποτε δραστηριότητα που κατηγορουνται οι Σακκάς Καραγιάννης Μητρουσιας. Εχω παει στο σπιτι του Σακκά, μπορει τρεις μπορεί 4 δεν θυμαμαι πάντα δίναμε ραντεβού στον ηλεκτρικό του ΗΣΑΠ γιατι δεν ήξερα να παω σπιτι του, γενικά δεν μπορω να προσανατολιστώ ευκολα……Δεν εχω παει ποτε στο στέκι στη Ζωοδόχου Πηγής που αναφέρεται όχι για κάποιον συγκεκριμένο λόγο, δεν καταλαβαίνω με ποιο σκεπτικό το αναφέρουν και γιατι το βάζουν στην δικογραφία, δεν θα χα κανένα πρόβλημα να το παραδεχτώ, αναρχικός είμαι αυτο ειναι στέκι και δεν θα χα κανένα πρόβλημα να παραδεχτώ ότι έχω παει εκει πέρα αλλά δεν εχω παει ποτέ μου. Επίσης δεν εχω παει ποτέ στο Αγρίνιο και μέχρι να πάω στον Κορυδαλλο δεν είχα γνωρίσει τον Καραγιαννίδη, μόνο σε φωτογραφίες τον ήξερα που εβγαζε η αντιτρομοκρατικη»

Ως προς τα γεγονότα της ληστείας ανέφερε χαρακτηριστικά: “Δεν μπορώ να φανταστώ πώς μπορεί να νιωθει ένας δικαστής όταν μπροστά του έχει έναν άνθρωπο που προσπαθεί να καταδικάσει με στοιχεία οπως κουρεύτηκε το καλοκαίρι, έμεινε σε ενα φτηνο ξενοδοχείο για δυο μέρες και κρατούσε μια τουριστική τσάντα που εγραφε “Πάρος”, δηλαδη αν με συλλαμβάνανε το σεπτέμβρη οκτώβρη του 2001 είχα κουρευτει πριν ενα μήνα,ειχα μεινει σε ξενοδοχείο και φορουσα μπλουζακι I love usa θα σας φαινόταν λογικό να κατηγορούμαι για τους διδυμους πύργους η αντιστοιχία των στοιχείων είναι ίδια

Ως προς το γιατί οι ο Λ. και ο Ν. κατέθεσαν τώρα, ότι ήταν μαζί του στην ανακαίνιση στο στέκι Μεταναστών, τόνισε πως εκείνος δεν τους άφησε να καταθέσουν νωρίτερα στην ανάκριση, καθώς δεν ήξερε πού το πηγαινε η αντιτρομοκρατική και ήθελε να προστατέψει το κοινωνικό του περιβάλλον συν του ότι  υπάρχει μια παράδοση των αναρχικών που θέλει να καταρρέουν οι σκευωρίες στις αίθουσες των δικαστηρίων. Άλλωστε όπως χαρακτηριστικά είπε « οι Εφέτες ανακριτες λειτουργούν σαν  υφιστάμενοι της αντιτρομοκρατικης περισσότερο και όχι ως προιστάμενοι της όπως θα περίμενε κανείς.»

Για τους υπάλληλους της τράπεζας που ήρθαν ως μάρτυρες ανέφερε ότι παρόλο τις πιέσεις απο την εργοδοσία τους δεν τον αναγνώρισαν, ενώ πελάτης της τράπεζας που ήρθε ως μάρτυρας είπε χαρακτηριστικά” τόσες μερες τον κοιτάζω και δεν μου θυμιζει τιποτα.”

Εύστοχα ο Θεοφίλου επισημαίνει : “Τους μάρτυρες δεν θα τους εμποδιζε τίποτα, να σκεφτούν αυτον λεει η τηλεοραση αυτον λεει η αστυνομια,  dna του λενε οτι βρεθηκε, ε δεν ειναι καποιος που ειναι 2.10μ ειναι 120 κιλα και εχει μια τεράστια μύτη, ε ας πουμε οτι ειναι αυτος.Παρολα αυτα αυτο δεν το κανανε και κατι σημαινει αυτο το πράγμα

Εσεις συνεχίζετε να υπονοειται οτι υπαρχουν καποιες ομοιότητες του δράστη με μένα εγω δεν μπορω να μπω στην διαδικασία να τονισω τις διαφορες, βλεπουμε τελειως διαφορετικά χειλη, τελειως διαφορετικα δοντια, δεν μπορω να καταλαβω με ποια λογική συνεχιζετε να επιμενετε σε κάτι τετοιο

Και επισης ντε και καλα οι δράστες ήταν αναρχικοί επειδη δεν πηραν τα λεφτα απο τον πελατη στη φυλακη σε οποιον κοινό ληστη το χω πει αυτο, τραβάει τα μαλλιά του αν ειναι να ληστεύεις πελατες, θα ληστευαμε προποτζίδικα και όχι τράπεζες  και ήταν ανώτερου μορφωτικού επιπέδου και ως εκ τούτου ήταν αναρχικοί. Πώς απο απλες φράσεις οπως θα σε παρουμε ομηρο, θελουμε μονο τα λεφτα της τραπεζας και οχι των πελατων, μπορει να προκύπτει ενα τετοιο συμπερασμα”.

Σχετικά με το DNA που βρέθηκε είπε : « δεν μπορω να μπω σε καποια εξήγηση, ή μαλλον η εξήγηση που μπορω να δώσω ξερω οτι δεν μπορει να γινει δεκτή απο το δικαστήριο. Όταν υπάρχει άλλωστε η πεποιθηση του δικαστή οτι ειναι τα στοιχεία της αντιτρομοκρατικής σωστά και όχι πλαστα.Τι να πω ; μπορεί να έκανε λαθος το εργαστήριο, αν θέλετε να πω κάτι, επίσης δεν συνηθιζω να φοράω καπελα, δεν συνηθίζω να δοκιμαζω καπελα και πόσο μάλλον καουμπόικα για να βρέθηκε εκει τυχαία»

Σαφώς εξήγησε ότι η άρνηση του να δώσει DNA δεν έχει να κάνει με το ότι είχε να κρύψει κάτι, αλλά ότι οι λόγοι ήταν πολιτικοί, εφόσον αποτελεί μια πράξη αντίστασης, στο φακέλωμα που επιδιώκεται να γίνει σε άτομα καθώς και στο να καθιερωθεί μια τέτοια επιστημονική μέθοδος, κατασκευής υπόπτων και ενόχων.

Συνεχίζοντας και όσο μιλούσε, αναδεικνυόταν η απαράδεκτη διαδικασία που έχει ακολουθηθει και στην εκδίκαση της υπόθεσης και στο στήσιμο του κατηγορητηρίου, αναρωτήθηκε εύλογα ο Τ.Θεοφίλου, γιατί πρέπει να απολογηθεί για το γεγονός ότι δεν είχε σταθερή εργασία, για το αν του έδιναν ή οχι χρήματα οι γονείς του, για το αν πήγε ή οχι στη Λαμία, για το τι διηγήματα γράφει, εφόσον με βάση τη νόμιμη διαδικασία και την ουσία μιας δίκης,  το δικαστήριο οφείλει να αποδείξει την ενοχή του κατηγορουμένου και όχι ο κατηγορούμενος να αποδείξει την αθωώτητά του.

Ολοκληρώνοντας την απολογία του ρωτήθηκε από τον πρόεδρο αν θα απαντήσει σε ερωτήσεις και δέχτηκε να το κανει.

Οι ερωτησεις του προεδρου συνεχισαν να είναι στο ίδιο μοτιβο που μας έχει συνηθίσει καθόλη την διαρκεια αυτής της δικης, δηλαδη, προκλητικές, προκατειλημμενες και άσχετες με την ουσία της δικής. Άλλωστε είναι χαρακτηριστικό για όλα τα παραπάνω ότι η πρώτη ερώτηση του στον Θεοφίλου μετά από ολα αυτά που ακουσε ήταν το άσχετο και απαράδεκτο ερώτημα «έχεις εκπληρώσει τις στρατιωτικές σου υποχρεώσεις;»

Οι ερωτήσεις του προέδρου και της εισαγγελέως απέδειξαν την δύσκολη θέση στην οποία έχουν βρεθεί μετά από την κατάρριψη της σκευωρίας και των ανυπαρκτων  στοιχείων εναντίον του Θεοφίλου αλλά και ότι η στάση τους έγινε γνωστή για την μεροληψία της και την προκλητικότητά της αποδεικνύοντας ότι μόνο αντικειμενικοί δεν είναι απέναντι στον κατηγορούμενο. Οι ερωτήσεις τους ήταν αμήχανες, με απεγνωσμένη προσπάθεια να υποστηρίξουν ότι μπορει να υπάρχουν αντιφάσεις, αρκεί να ακούσει κανείς τις ερωτήσεις της εισαγγελέως που περιορίζονταν στο αν εχει πάει ποτέ στην Πάρο, αν η μητέρα του γνώριζε πως έχει σπίτι στη Λαμία και διάφορα τέτοια άσχετα. Φαντάζομαι βέβαια ότι η εισαγγελέας θα επήλθε σε χείριστη θέση όταν ρωτώντας για το κινητό του Θεοφίλου πήρε την αποστομοτική απάντηση, οτι το κινητό του το χει κατασχέσει η αντιτρομοκρατική και ότι έχει χαθεί με άλλα πράγματα του και ότι αν είχε βρει κάτι ενοχοποιητικό δεν θα το χε βάλει στην δικογραφία; Ενώ η αίθουσα γέλασε με την ερώτηση της αν για αυτό έχει κανει καταγγελία ο Θεοφίλου. 

Η δίκη θα συνεχιστεί την Τρίτη 28 Ιανουαρίου στις 9:30πμ, στον 6ο όροφο (Αιθ: Δ’ 5μελούς), με την αγόρευση της εισαγγελέως και της πολιτικής αγωγής.

 

Στηρίξτε το omniatv:

Σχόλια

0 0 votes
Βαθμολογία άρθρου
Subscribe
Notify of
guest
0 Σχόλια
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Μετάβαση στο περιεχόμενο